Gennemgå dit website for at sikre, at websitets struktur er søgemaskine venligt. Herunder om webadresser indeholde ugyldige tegn, at robots.txt fil og XML sitemap er på plads, etc.
Kør en generel SEO analyse på dit website og du vil få oplyst alle de SEO spørgsmål værktøjet har scannet sig frem til, såsom kopieret indhold, overdreven antal H1 overskrifter, broken links, for lange beskrivelser osv. Det er herefter nem at lokalisere fejl og rette op på dem med det samme.
Se hvor godt du har optimeret hver landing page for de valgte søgeord og sætninger (søgeord i URL, TITLE, body, ALT'er etc.). Vær sikker på at fokusere på de rigtige søgeord, herunder synonyme sætninger og lange søgeord.
Indkreds problemer, der kan påvirke din landing page placering i mobile søgninger og få forslag til, hvordan du kan løse dem. Brug denne rapport til at være sikker på, at dine landing pages er klar til mobile enheder.
Find søgeord direkte fra SEO365 søgeordsværktøj, og du vil være i stand til at indsætte tidligere analyserede søgeord på de landing pages, som du optimere på.
Kør musen hen over et spørgsmålstegn ved siden af det problem der findes på dit website og du kan nemt følge instruktionerne så du kan løse problemet hurtigt og effektivt.