Analysere den interne struktur af dit website for at være sikker på, at dit website får mest gavn af Google's seneste Hummingbird opdatering. Her gør Google sig klogere på, hvad brugeren vil med de søgninger, de foretager. På baggrund af søgehistorik og data fra andre sites, vil Google forsøge at gætte, om du med din søgning på fx. "Løbesko" ønsker viden om løbesko, eller om du rent faktisk er interesseret i at købe. Google kigger altså ikke længere kun på det søgeord, du indtaster, men også i din søgehistorik.
Analyse af, hvordan søgemaskiner forstår dit websites budskab ved at analysere, hvad der anvendes af linktekster i interne indgående og udgående links.
Undersøg, hvor meget link-juice dine sider generere og modtager og du kan optimere dit link-juice flow.
Vær sikker på linket juice til din hjemmeside ikke er spildt.
Analyser dine landing pages og få besked om, hvor vigtige de er i forhold til søgemaskinerne.
Forbedre din landing page og dermed placeringer. Find de mest relevante sider, der vil sende nok link-juice til dem.